Перейти до основного вмісту

20 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Досліди з рослинами"

1.  Подивись відео 


2. Разом з дорослими виконай досліди, описані в підручнику чи повтори ті, що ти бачив у відео.
3. Зошит, с. 27.

Математика "Розв’язування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події"

1. Виконай завдання №№ 1 - 4 усно, завдання № 5 письмово.

Українська мова "Букви Р і р. Письмо малої букви р. Досліджуємо медіа: реклама"

Вчимося писати малу букву р.
1. Зошит, с. 47 (перша частина).
2. Підручник, с. 62.
3. Зошит, с. 49 завдання № 4.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів