Перейти до основного вмісту

28 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Виготовляємо книжки"

1. Приготуй альбомний аркуш, ножиці, клей, фломастери або олівці.
2. Працюємо разом і виготовляємо книжку-лопорело. За бажанням ти можеш зробити книжку-лопорело так, як показано в підручнику.

Математика "Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл «на руку» і за малюнками"

1. Виконай завдання №№ 1 - 3 усно.
2. Зошит, с. 24, №№ 1  - 3.

Українська мова "Букви Х і х. Письмо малої букви х. Текст. Передбачення за заголовком тексту. Послідовність подій"

Вчимося писати малу букву х.
1. Зошит, с. 52 (перша частина).
2. Підручник, с. 68.
3. Зошит, с. 55, № 3.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів