Перейти до основного вмісту

12 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Що їдять тварини"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на запитання.
2. Виконай вправу "Хто чим харчується?"
3. Зошит, с. 22 - 23.

Математика "Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення: метр–дециметр, метр–сантиметр. Порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях довжини"

1. Виконай завдання №№ 1 - 5 (усно), № 6 (письмово).
2. Зошит, с. 16, №№ 1 та 2, с. 17, № 3.

Українська мова "Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачення"

1. Підручник, с. 56.
2. Зошит, с. 44 (перша частина).

Мистецтво "Герої дитячих книжок. Балет"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів