Перейти до основного вмісту

11 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Частини тіла тварин"

1. Розглянь зображення в підручнику. Виконай завдання.
2. Виконай вправу "Частини тіла тварин"
3. Прочитай вірш і розглянь зображення в підручнику
4. Зошит, с. 24.

Математика "Віднімання двоцифрових чисел"

1. Виконай письмово №№ 4 - 5.
2. Зошит, с. 15, №№ 1 та 3.

Українська мова "Букви З і з. Письмо великої букви З. Дзвінкі і глухі приголосні"

Вчимося писати велику букву З.
1. Зошит, с. 39 (друга частина).
2. Підручник, с. 55.

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів