Перейти до основного вмісту

24 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Навіщо ми читаємо"

1.  Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.  Дай відповіді на запитання.
2. Виконай вправу "Впізнаємо казку"
3. Зошит, с. 31 та 32.

Математика "Маса. Поняття рівноваги і нерівноваги. Встановлення «що важче?», «що легше?» за малюнками або «на руку». Прилади для зважування"

1. Виконай завдання №№ 1 - 5 усно.
2. Зошит, с. 22, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви Т і т. Письмо малої букви т. Вірш. Тема вірша"

Вчимося писати маленьку букву т.
1. Зошит, с. 50 (перша частина).
2. Підручник, с. 64.

Мистецтво "Ми – українці. Вишиванка, рушник"

Фізична ультура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів