Перейти до основного вмісту

21 квітня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Живі листки"

1.  Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. 
2. Подивись відео 
3. Розглянь малюнок. Як відбувається фотосинтез?

Математика "Закріплення вивченого в розділі «Час»"

1. Виконай завдання №№ 2 - 4 усно.

2. Зошит, с. 20, №№ 1 та 2, с. 21, №№ 1 та 2.

Українська мова "Букви Р і р. Письмо великої букви Р. Правопис власних назв: річки. Вірш. Заголовок. Опис"

Вчимося писати велику букву Р
1. Зошит, с. 47 (друга частина)
2. Підручник, с. 63.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів