Перейти до основного вмісту

26 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "З чого складається книга"

1.  Розглянь зображення в підручнику.  Дай відповіді на запитання.
2. Виконай вправу "Елементи книг"
3. Зошит, с. 34.

Математика "Одиниця вимірювання маси — кілограм. Запис результатів вимірювання маси тіл (за малюнками). Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах"

1. Виконай завдання №№ 1 - 5 усно, завдання № 6 письмово.
2. Зошит, с. 23, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви Ю та ю. Письмо малої букви ю. Вірш. Тема вірша. Головний герой"

Вчимося писати букву ю.
1. Зошит, с. 51 (перша частина).
2. Підпучник, с. 66. 
3. Зошит, с. 54, № 2.

Мистецтво "Ми – українці. Маршова музика"

Фізична культура 

Виконай свої улюблені  вправи на свіжому повітрі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів