Перейти до основного вмісту

19 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Будова рослини"

1.  Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.
2. Вийди на вулицю, подихай свіжим повітрям, роздивись все навколо. Які листки ви побачили?
3. Зошит, с. 30.

Українська мова "Букви П і п. Письмо великої букви П. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Послідовність подій"

Вчимося писати велику букву П.

1. Зошит, с. 46 (друга частина).
2. Підручник, с. 61.

Мистецтво "У родинному колі. Музичний супровід"

Фізична культура

Виконай впррави

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів