Перейти до основного вмісту

4 квітня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Тварини навесні"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.
2. Зошит, с. 12.

Математика "Віднімання розрядного числа. Розв'язування задач"

1. Виконай завдання № 1 та 3 (письмово), № 2 та 4 (усно).
2. Зошит, с. 13, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка"

Вчимося писати малу букву у 
1. Зошит, с. 40, № 2.
2. Підручник, с. 50.
3. Зошит, с. 37 (перша частина)
Фізична культура
Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів