Перейти до основного вмісту

10 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Дорослі та дитинчата. Розвиток тварин"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Виконай завдання із підручника.
2. Виконай вправу "Тварини та їх дитинчата"
3. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.
4. Виконай вправу "Стадії  розвитку метелика"
5. Зошит, с. 17, 18.

Математика "Віднімання круглого числа від двоцифрового"

1. Виконай завдання № 1 (усно), №№ 2 та 3 (письмово).
2. Зошит, с. 15, №№ 2 та 4.

Українська мова "Букви З і з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис"

Вчимося писати малу букву з.
1. Зошит, с. 39 (перша частина).
2. Підручник, с. 54.

Мистецтво "Герої дитячих книжок. Композиція"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.