Перейти до основного вмісту

17 квітня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Як ростуть рослини"

1. Подивись відео про те, як ростуть рослини. 
2. Прочитай разом з дорослими казку про маленького дубка.
3. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на запитання із підручника.
Прискорене відео. Восьмимісячний дубок за 1 хвилину 
4. Зошит, с. 25 та 29.

Математика "Час. Одиниця часу — година. Визначення часу за годинником. Позначення стрілками часу на годиннику"

1. Виконай завдання №№ 1 - 3 (усно), №№ 4 та 5 (письмово).
2. Зошит, с. 17, №№ 1 та 2, с. 18, № 3
Українська мова "Букви Г і г. Письмо великої букви Г. Досліджуємо медіа: газета"
Вчимося писати велику букву Г.
1. Зошит, с. 45 (друга  частина).
2. Підручник, с. 59. 

Мистецтво "У родинному колі. Розміщення зображення вертикально чи горизонтально  відповідно до задуму"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.