Перейти до основного вмісту

4 квітня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Тварини навесні"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.
2. Зошит, с. 12.

Математика "Віднімання розрядного числа. Розв'язування задач"

1. Виконай завдання № 1 та 3 (письмово), № 2 та 4 (усно).
2. Зошит, с. 13, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка"

Вчимося писати малу букву у 
1. Зошит, с. 40, № 2.
2. Підручник, с. 50.
3. Зошит, с. 37 (перша частина)
Фізична культура
Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.