Перейти до основного вмісту

3 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Як приходить весна"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на запитання.
2. Зошит, с. 10 та 11.
3. Прочитай казку "Як приходить весна"

Математика "Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків та кількості одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями"

1. Виконай завдання №№ 1 - 3 та 5 (письмово), №№ 4 та 6 (усно).

2. Зошит, с. 12, № 1, с. 13, №№ 2 та 3.

Українська мова "Букви В і в. Письмо великої букви В. Текст і малюнок"

Вчимося писати велику букву В
1. Зошит, с. 36 (друга частина)
2. Підручник, с. 49.
3. Зошит, с. 40, № 1.

Мистецтво "Великодні писанки. Великдень, писанка, візерунки,  знаки"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.