Перейти до основного вмісту

19 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Будова рослини"

1.  Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.
2. Вийди на вулицю, подихай свіжим повітрям, роздивись все навколо. Які листки ви побачили?
3. Зошит, с. 30.

Українська мова "Букви П і п. Письмо великої букви П. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Послідовність подій"

Вчимося писати велику букву П.

1. Зошит, с. 46 (друга частина).
2. Підручник, с. 61.

Мистецтво "У родинному колі. Музичний супровід"

Фізична культура

Виконай впррави

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.