Перейти до основного вмісту

14 квітня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Весна в природі"

1. Вийти на свіже повітря.
2. Поспостерігати які зміни відбуваються в природі навесні. Які зміни відбулися в неживій природі? Як змінилася жива природа?  Розповісти про це однокаласникам.

Українська мова "Букви Г і г. Письмо малої букви г. Текст. Головна думка. Заголовок. «Протилежні» слова"

Вчимося писати малу букву г.

1. Підручник, с. 58.
2. Зошит, с. 45 (перша частина).
3. Зошит, с. 48, № 2.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.