Перейти до основного вмісту

18 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Будова рослини"

1.  Подивись відео про будову рослин.
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на запитання.
3. Виконай інтерактивну вправу "Будова рослин"
4. Зошит, с. 26, 28.

Матемаика "Поняття «минула 1 год». Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події"

1. Виконай завдання №№ 1, 3 - 6 усно, завдання №№ 2 та 7 (письмово).

2. Зошит, с. 18, №№ 1 та 2, с. 19, № 3.

Українська мова "Букви П і п. Письмо малої букви п. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова"

Вчимося пистаи млу букву п.

1. Зошит, с. 46 (перша частина).
2. Підручник, с. 60.
3. Зошит, с. 49, № 3.

Фізична культура 

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.