Перейти до основного вмісту

6 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Весняні свята"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Виконай завдання
2. Зошит, с. 13.

Українська мова "Букви Д і д. Письмо малої букви д. Текст. Заголовок. Головна думка"

Вчимося писати малу букву д.
1. Зошит, с. 38 (перша частина).
2. Підручник, с. 52
3. Любиш складати пазли? Цікавишся динозаврами? Тоді це завдання для тебе "Пазл "Динозаври"

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.