Перейти до основного вмісту

24 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Навіщо ми читаємо"

1.  Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.  Дай відповіді на запитання.
2. Виконай вправу "Впізнаємо казку"
3. Зошит, с. 31 та 32.

Математика "Маса. Поняття рівноваги і нерівноваги. Встановлення «що важче?», «що легше?» за малюнками або «на руку». Прилади для зважування"

1. Виконай завдання №№ 1 - 5 усно.
2. Зошит, с. 22, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви Т і т. Письмо малої букви т. Вірш. Тема вірша"

Вчимося писати маленьку букву т.
1. Зошит, с. 50 (перша частина).
2. Підручник, с. 64.

Мистецтво "Ми – українці. Вишиванка, рушник"

Фізична ультура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.