Перейти до основного вмісту

5 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Рослини навесні"

1. Подивись відео 
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. 
3. Виконай завдання "Рослини навесні"
4. Зошит, с. 16.

Математика "Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового"

1. Розглянь у довідничку як виконувати додавання та віднімання чисел.
2. Виконай завдання №№ 1 та 3 (письмово), №№ 2 та 4 (усно).
3. Зошит, с. 14,  №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви У і у. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст"

Вчимося писати велику букву У.
1. Зошит, с. 37 (друга частина).
2. Підручник, с. 51.

Мистецтво "Великодні писанки. Музична мова: мелодія, динаміка, темп,  ритм"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.