Перейти до основного вмісту

28 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Виготовляємо книжки"

1. Приготуй альбомний аркуш, ножиці, клей, фломастери або олівці.
2. Працюємо разом і виготовляємо книжку-лопорело. За бажанням ти можеш зробити книжку-лопорело так, як показано в підручнику.

Математика "Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл «на руку» і за малюнками"

1. Виконай завдання №№ 1 - 3 усно.
2. Зошит, с. 24, №№ 1  - 3.

Українська мова "Букви Х і х. Письмо малої букви х. Текст. Передбачення за заголовком тексту. Послідовність подій"

Вчимося писати малу букву х.
1. Зошит, с. 52 (перша частина).
2. Підручник, с. 68.
3. Зошит, с. 55, № 3.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.