Перейти до основного вмісту

20 квітня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Досліди з рослинами"

1.  Подивись відео 


2. Разом з дорослими виконай досліди, описані в підручнику чи повтори ті, що ти бачив у відео.
3. Зошит, с. 27.

Математика "Розв’язування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події"

1. Виконай завдання №№ 1 - 4 усно, завдання № 5 письмово.

Українська мова "Букви Р і р. Письмо малої букви р. Досліджуємо медіа: реклама"

Вчимося писати малу букву р.
1. Зошит, с. 47 (перша частина).
2. Підручник, с. 62.
3. Зошит, с. 49 завдання № 4.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.