Перейти до основного вмісту

10 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Якщо ви загубилися"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику

2. Подивись відео. "Корисні підказки. Загубився" 

3. Зошит, с. 55, 56.

Математика "Парні і непарні числа другого десятка"

1. Опрацюй довідничок і запам'ятай які числа є парні, а які непарні. Виконай завдання № 12.


2. Перевір себе. Виконай вправу "Парні і непарні числа"
3. Зошит, с. 5, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви Ш і ш. Письмо малої букви ш"

Вчимося писати малу букву ш

1. Зошит, с. 25 (перша частина). Крім слів миша і шишка (їх ми напишемо разом)

2. Підручник, с. 38.

3. Зошит, с. 27, № 4.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.