Перейти до основного вмісту

21 березня. Самостійна робота

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Рослини у воді"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Виконай завдання із підручника.
2. Виконай вправу "Рослини водойм"
3. Зошит, с. 9.

Математика "Знаходження невідомого компонента арифметичних дій. Робота над задачею"

1. Виконай завдання №№ 1, 2 та 4 (усно), №№ 3, 5 (письмово).
2. Зошит, с. 10, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви Є і є. Письмо великої букви Є Текст. Тема тексту. Заголовок. Театралізуємо"

Вчимося писати велику букву Є.
1. Зошит, с. 30 (друга частина)
2. Підручник, с. 45.
3. Зошит, с. 33, № 3.

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.