Перейти до основного вмісту

7 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Подорож до моря"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику
2. Виконай вправу "Пакуємо валізу до моря"
3. Зошит, с. 53, 54.

Математика "Усна і письмова нумерація чисел 11–20. Читання й запис чисел від 11 до 20"

1. Виконай завдання №№ 1 -  6



2. Зошит,  с. 35, №№ 1 та 2.

Українська мова "Буквосполучення йо. Текст. Театралізуємо"

1. Підручник, с. 35.
2. Зошит, с. 23 (друга частина)

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.