Перейти до основного вмісту

22 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Тварини  у воді"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Виконай завдання. 
2. Прочитай вірш і розглянь зображення в підручнику
3. Виконай вправу "Тварини водойм"
4. Зошит, с. 4, 6.

Математика "Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100 на основі порядку слідування"

1. Виконай вправи №№ 1, 2 та 3 (усно), №№ 4 та 5 (письмово).
2. Зошит, с. 11, № 1, с. 12, №№ 2 - 4.

Українська мова "Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: «Один – багато»"

Вчимося писати букву ь.
1. Підручник, прочитай склади, що вгорі сторінки.
2. Зошит, с. 31 (перша частина).
2. Підручник, с. 46, завдання 1.
3. Зошит, с. 34, №№ 1 та 2.
4. Підручник, с. 46, завдання 2.


Мистецтво "Спорт і мистецтво. Музична мова: динаміка, темп, ритм"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.