Перейти до основного вмісту

2 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Відомі люди нашого краю. Визначні місця нашого краю"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.  Яких відомих людей свого краю ти знаєш?
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.  Дай відповіді на запитання.

3. Зошит, с. 44, 48, 49.
Увага! Підготувати на завтра на урок кола в кількості 8 штук різних розмірів: від найбільшого до найменшого (кожне наступне коло повинно бути трохи меншим за попереднє). Кола робити з білого альбомного паперу. В результаті в нас вийде приблизно таке 

Українська мова "Букви И та и. Письмо малої букви и. Обкладинка та назва книги. Передбачення"

Вчимося писати маленьку букву и
1. Зошит, с. 32 (перша частина).
2. Підручник, с. 32.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.