Перейти до основного вмісту

17 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Орієнтуємось у часі"

1. Подивись мультфільм "Годинник".  Які годинники було показано в ньому?
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.
3. Вчимося запитувати час
4. Зошит, с. 60 - 62.

Математика "Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка"

1. Виконай усно завдання №№ 1, 2, 5
2. Виконай письмово завдання №№  3 та 4.

3. Зошит, с. 8, № 1, с. 9, №№ 2 та 3

Українська мова "Букви Е і е. Письмо великої букви Е. Театралізуємо"

Вчимося писати велику букву Е 
1. Зошит, с. 29 (друга частина)
2. Підручник, с. 43.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.