Перейти до основного вмісту

23 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Досліджуємо водні глибини"

1. Одягаємо спорядження для гли-бо-ко-вод-но-го занурення і пірнаємо в глибини моря. Скільки часу ти проведеш під водою вирішуй сам (можеш подивитися все відео, а можеш тільки уривок).
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Виконай завдання із підручника.
УВАГА! Виконуй вправу із затриманням дихання тільки з дорослим!
4. Зошит, с. 7, 8.
5. Відпочинь: пограй в музичну гру "В морі живе дельфін" 

Українська мова "Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо. Складання розповіді"

1. Підручник, с. 47, завдання 1.
2. Зошит, с. 31 (друга частина).
3. Підручник, с. 47, завдання 2.
4. Зошит, с. 41, № 4.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.