Перейти до основного вмісту

20 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Вода навколо нас"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику.  Дай відповіді на запитання.

2. Виконай вправу "Природні та штучні водойми"
3. Зошит, с. 5.

Математика "Знаходження невідомого від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника" 

1. Виконай завдання № 1 (усно), № 2 (письмово), №№ 3 - 5 (усно).

2. Зошит, с. 9, № 1, с. 10, № 2.

Українська мова "Букви Є і є. Письмо малої букви є. Факти і думки"

Вчимося писати малу букву є
1. Зошит, с. 30 (перша частина).
2. Підручник, с. 44.


Мистецтво "Спорт і мистецтво. Форма і декор" 

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.