Перейти до основного вмісту

8 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Подорож до столиці"

1. Подивись відео про рекорди Києва 

2. Прочитай історію Миколи про його подорож в підручнику

3. Розкажи історію про свою подорож.

4. Зошит, с. 52.

Математика "Утворення чисел 11–20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їх десятків або одиниць у межах 20" 

1. Виконай усно завдання №№ 1 - 8. Усно №№ 1, 3, 4, 6 - 8. Письмово №№ 2, 5.

2. Зошит, с. 36 - 38.

Українська мова "Букви Ц і ц. Письмо малої букви ц. Текст. Дискусія"

Вчимося писати малу букву ц. 

1. Зошит, с. 24 (перша частина).

2. Підручник, с. 36.

3. Зошит, с. 27, № 3.

Мистецтво "Краса весни. Вальс, веснянки, пісні-заклички"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.