Перейти до основного вмісту

13 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Календар"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику

2. Зошит, с. 57, 58.
3. Виконай вправу - віднови назви місяців року у відповідному порядку (від січня до грудня) "Календар. Місяці" 

Математика "Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа"

1. Виконай завдання № 1 (усно), №№ 2 та 3 (письмово), №№  4 та 7 (усно), № 5 (письмово).

2. Зошит, с. 6, №№ 1 та 2.

Українська мова "Букви Ш і ш. Письмо великої букви Ш. Текст. Заголовок. Передбачення. Театралізуємо"

Вчимося писати велику букву Ш
1. Зошит, с. 25 (друга частина)
2. Підручник, с. 39.

Мистецтво "Мистецтво і здоров’я. Теплі кольори"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.