Перейти до основного вмісту

15 березня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Дні тижня. Плани на тиждень"

1. Подивись відео і запам'ятай дні тижня 
2. Прочитай вірш в підручнику
3. Зошит, с. 59.
4. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. 

Математика "Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів"

1. Виконай завдання №№ 1 - 7.
2. Зошит, с. 7, №№ 1 - 4.

Українська мова "Букви Щ і щ. Письмо великої букви Щ. Вірш. Рима"

Вчимося писати велику букву Щ 
1. Зошит, с. 28 (друга частина).
2. Підручник, с. 41.

Мистецтво "Мистецтво і здоров’я. Пісні-ігри, хоровод"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.