Перейти до основного вмісту

3 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Наш рідний край"

1. Прочитай вірш та розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на питання.
2. Створюємо космічний транспорт за інструкцією.

3. Зошит, с. 43

Математика "Лічба десятками. Задачі на порівняння розрядних чисел - десятків" 

1. Виконай усно №№  1 - 5.

2. Зошит, с. 33, № 1, с. 34, № 2.

Українська мова "Букви И та и. Письмо великої букви И. Слова, які називають багато предметів"

Вчимося писати велику букву И
1. Зошит, с. 22 (друга частина).
2. Підручник, с. 33.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.