Перейти до основного вмісту

14 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Місяці"

1. Подивись відео та запам'ятай назви місяців року
2. Прочитай вірш
3. Виконай вправу "Пори року. Місяці"

Математика "Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13–2. Розв’язування задач"

1. Виконай завдання №№ 1 - 6 (1 - усно, 2 - письмово, в задачах 3 - 6 записуй тільки вираз для розв'язання).
2. Зошит, с. 6, № 1, с. 7, № 2.

Українська мова "Букви Щ і щ. Письмо малої букви щ. Текст-опис. Заголовок. Скоромовка"

Вчимося писати маленьку букву щ
1. Зошит, с. 28 (перша частина).
2. Підручник, с. 40.
3. Зошит, с. 32, № 1.

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.