Перейти до основного вмісту

6 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Збираємось у мандрівку"

1. Подивись відео. Чому мандрівка не відбулась?  Кого називають мандрівником? 
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику
3. Зошит, с. 51.

Математика "Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел — десятків"

1. Виконай усно №№ 1, 2 та 5.
2. Виконай письмово №№ 3, 4.
3. Зошит, с. 34, №№ 1 та 2, с. 35, № 3.

Українська мова "Букви Й і й. Письмо малої та великої букв Й і й. Казка. Головний герой"

Вчимося писати малу букву й
1. Зошит, с. 23 (перша частина).
2. Підручник, с. 34.

Мистецтво "Краса весни. Відтінки кольору. Монотипія. Розміщення зображення на  горизонтальному або  вертикальному аркуші"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.